Sayfa 1/7 12345 ... Son
  1. #1
    e_z_e_l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Apr 2013
    Mesajlar
    6
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **

    Cep telefonu dedektör programı

    S.a arkadaşlar bir sorum olacak cep telefonuna yüklenen dedektörlerle ilgili bilgisi olanlar varmı hangi programlar kullanılıyor bilen varsa veya bu programı yazan arkadaşlarımız varsa yardımcı olabilirlermi. saygılarımla.


  2. #2
    selçuk
    selçuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest
  3. #3
    e_z_e_l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Apr 2013
    Mesajlar
    6
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    sağol kardeşim çok teşekkür ederim. ama bir kişide gördüm 15 metreyi görüntülü alıyordu programını bir yerde yaptırtmış bizde başarabilirsek bunu çok iyi olcek. saygılar...
    mendaxx (20.07.16) Bunu beğendi

  4. #4
    sarkayalar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Nov 2012
    Mesajlar
    117
    Tecrübe Puanı
    18
    Rep Derecesi: **
    ezel tele yükleyince oluyormu programı...

  5. #5
    sözüdoğru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Feb 2013
    Mesajlar
    116
    Tecrübe Puanı
    17
    Rep Derecesi: **
    benim pek aklıma yatmadı doğrusu
    BANA TÜRKLERDEN KURULU BİR ORDU VERİN DÜNYAYI REHİN ALAYIM.. NAPOLYON
    TRİPOD (09.04.15), turkoglu81 (11.07.16) Bunu beğendi

  6. #6
    MetafoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    OMBUDSMAN
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    May 2012
    Mesajlar
    775
    Tecrübe Puanı
    10
    Rep Derecesi: **
    15m değil de belki 15 cm den metal tespit edebilir. Dedektör bizim bildiğimiz dedektör değil de... Daha çok güvenlik görevlilerinin kullandığı cihazlar gibi olabilir belki.
    BİR GÜN GELECEK, BİR GÜN KALACAK...
    ersann (24.03.16) Bunu beğendi

  7. #7
    e_z_e_l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Apr 2013
    Mesajlar
    6
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    ewet arkadaşlar telefona yüklenince oluyor yapılmışı var satılıyor ama pahalı ( Akrep Cep Telefonu Dedektr ) bu linkten bakabilirsiniz bunun programını daha ucuza getirtebilirsek android bir telefona yüklenince oluyor ayrıca 15 metreden çekiyor.
    mendaxx (20.07.16) Bunu beğendi

  8. #8
    e_z_e_l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Apr 2013
    Mesajlar
    6
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    ewet oluyor sarkayalar kardeşim ama şuan internet ortamında dolaşan programlar metafor kardeşimizinde dedeği gibi telefona yükleyince 15 cm den falan çekiyor ama bunu özel programını bulabilirsek attığım likteki gibi olucak.
    mendaxx (20.07.16) Bunu beğendi

  9. #9
    selçuk
    selçuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest
  10. #10
    e_z_e_l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Apr 2013
    Mesajlar
    6
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    tmm selçuk kardeşim zaten araştırıyorum araştırmama devam edicem bişeyler bulursam sizinlede paylaşıcam sizde bişeyler bulabilirseniz payalaşırsanız sevinirim kardeşim.
    mendaxx (20.07.16) Bunu beğendi

Sayfa 1/7 12345 ... Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1