Daha Eski Gönderiler

14 Ziyaretci Mesajı

  1. Merhaba a önce de msj attım merdiven resmî ile ilgili merdiven bir yamaca dayalı aşagısında bir arazi ve akar su var yukarısında foto attığım sunak kayaları var ve arazi boş
  2. Hocam kusura bakma rahatsız ediyorum ama bu günkü mesajıma bi bakabilir misin. Senin söylediklerine göre hareket edicem...
  3. özel mesajlara bakabilirmisin
  4. Sa Sercan33 , ustam benim actigim konuya sende bir yorum yapabilir misin? resimlerde bir boga kafasi seklinde bir kaya var ve bu kaya kafanin arkasina dogru uzaniyor ve ustunde kazili bir ok isareti var. kimse bu ok hakkinda yorum belirtmemis. Ustam senin bir fikrin var mi bu ok isareti hakkinda? okun baktigin yon ile boga kafasinin baktigi yon ayni tarafta. Saygilar...
  5. Abi bu taşı kaldirsam Tmm mi benim iş
  6. Slm kardeş
  7. Usta okm exp 6000 alicam ne dersin tecrübenizdeen yararlanmak isterim
  8. Slm whatsaptan gorusebilirmiyz?
  9. Kardeds senden bisey isteyebilirmiyim
  10. Meraba nasilsin kardesim
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 14
Sayfa 1/2 12 Son
Sayfa 1/2 12 Son

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
2.705
Günlük Ortalama Mesajlar
2.36
Son Mesaj
merhaba siteye yeni uyeyim birgezide gordum nedir bunlar paylasirsaniz sevinirim Dün 16:52
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
14
En yeni mesaj
Dün 18:16
Toplam Beğeni
Toplam Beğeni
3.081
  • Beğenileri
Genel Bilgiler
Son Aktivite
Dün 16:52
Üyelik tarihi
08.04.14
Web Sitesi
http://www.sercankalle.com

37 Arkadaşlar

  1. acemi 55 
    Durumu
    Çevrimdışı

    Bilgili Üye

    acemi 55
  2. ahmet adıgüzel 
    Durumu
    Çevrimdışı

    Yeni üye

    ahmet adıgüzel
  3. Altass 
    Durumu
    Çevrimdışı

    Yeni üye

    Altass
  4. alyans 
    Durumu
    Çevrimdışı

    Bilgili Üye

    alyans
  5. AmoRe 
    Durumu
    Çevrimiçi

    Kıdemli Üye

    AmoRe
  6. aslan1234 
    Durumu
    Çevrimdışı

    Yeni üye

    aslan1234
  7. Brayn52 
    Durumu
    Çevrimdışı

    Yeni üye

    Brayn52
  8. danqerioustyle 
    Durumu
    Çevrimdışı

    Member

    danqerioustyle
  9. definecix 
    Durumu
    Çevrimdışı

    Kıdemli Üye

    definecix
  10. degirmenci 
    Durumu
    Çevrimdışı

    Uzman

    degirmenci
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 37
Sayfa 1/4 1234 Son
Sayfa 1/25 12345 ... Son

29.05.17


24.05.17

  • 18:04 - sercan33 Kullanıcısı jeolog kullanıcısından yumurta mesajında bahsetti
    jeolog kyanit taşı gibi san...

23.05.17


22.05.17


20.05.17


17.05.17


13.05.17


12.05.17


19.02.17



Sayfa 1/25 12345 ... Son
Sayfa 1/4 1234 Son

24.05.17


07.11.16

  • 00:56 - Silinmiş Konular

05.11.16


01.11.16


30.10.16


29.10.16


24.10.16


23.10.16



Sayfa 1/4 1234 Son
Sayfa 1/105 12345 ... Son

24.05.17

  • 19:28 - jeolog Kullanıcısı sercan33 kullanıcısından bir alıntı yaptı : yumurta
    @jeolog kyanit taşı gibi sank...

23.05.17


22.05.17


20.05.17


17.05.17


13.05.17



Sayfa 1/105 12345 ... Son

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1